Η κερκυραϊκή ομάδα εξέδωσε ανακοίνωση για τα φετινά εισιτήρια διαρκείας.
Αναλυτικά:
Η νέα σεζόν στη Γ’ Εθνική μας θέλει όλους παρών. Κάθε εισιτήριο διαρκείας δεν είναι απλώς μια θέση στην εξέδρα. Είναι στήριξη, δύναμη και συμμετοχή στην επόμενη σελίδα της ιστορίας μας.
Γίνε και εσύ μέρος των 75 χρόνων της Α.Ε.Λ.
Στήριξε την ομάδα της καρδιάς μας και ζήσε κάθε στιγμή μαζί της.
Μαζί συνεχίζουμε.
Μαζί γράφουμε ιστορία.






























