Ακόμη ένας ποδοσφαιριστής από την ακαδημία του Γιάννη Σφακιανάκη κάνει ένα σημαντικό άλμα στην αθλητική του πορεία.
Ο λόγος για τον Οδυσσέα Ντάση, που μετακομίζει από την Κέρκυρα στο Αγρίνιο για να αποτελέσει μέλος της Κ15 του Παναιτωλικού ενόψει του πρωταθλήματος υποδομών της Super League.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση της σχολής του Γ. Σφακιανάκη:
Όπως είχαμε προαναφέρει πριν μερικές εβδομάδες έχουμε την τιμή να ανακοινώσουμε και επίσημα ότι ακόμα ένας αθλητής μας μετά από μία εξαιρετική χρονιά θα αγωνίζεται πλέον στο πρωτάθλημα υποδομών της Super League.




























